Wednesday, February 2, 2011

Apam Polkadot @ Apam Dinasour

Alhamdulillah, tempahan tetap ada...kali ni, dari kak pipah untuk kenduri doa selamat. 500 biji apam polkadot with blueberry n strawberry filling.ada citer menarik di sebalik apam ni...pada awalnya, kak pipah mahukan apam ni 3/2(khamis). so ingat ari rabu akan wat pelan2...alih2 ari isnin, kak pipah msg...bgtau die nak apam tu ari rabu, kul 3 ptg...ina mohon kak pipah lewatkan sket masa...dlm kul 6 ptg. mujur kak pipah x kisah...so seawal kul 6 pg ina ngadap apam ni dengan bantuan kakak ina, kak nora (thanks kak coz ikut ina balik tangkak...). rehat kul 8 coz nak wat sarapan n sambung semula kul 9 pg. kul 1 ptg siap semuanya...terus call kak pipah n anto kat umah.moga2 tetamu2 kenduri kak pipah bergembira menikmati juadah ini...

3 comments:

  1. cutenye apam polka dot nie. insya Allah ada pape event nanti aku nak tempah. how much weih kalo 500 bijik cenggini? tapik kalo ko kat tangkak takleh lah ek

    ReplyDelete
  2. jot, boleh je if nak...manalah tau masa tu aku balik...x pun, aku postkan...ada org wat mcmtu...mmg sedap...ada filling blueberry lagi...

    ReplyDelete
  3. saya nk order yg dalam paket tu la..satu paket rm1 ada 4 biji apam polkadot kan...saya nk order 100 paket..colour apam n polkadot blh pilih sndiri x??

    ReplyDelete